מהו דף נחיתה?
לפני שנצלול לדוגמאות, בואו נבין תחילה מהו דף נחיתה. דף נחיתה הוא דף אינטרנט עצמאי שעוצב מתוך מחשבה על מטרה מסוימת. זה יכול להיות כדי לייצר לידים, למכור מוצרים או לקדם את המותג שלך. בניגוד לאתר אינטרנט, לדף נחיתה אין תפריט או סרגל ניווט. מטרת דף נחיתה היא לכוון את המבקר לעבר הפעולה הרצויה, כגון מילוי טופס או ביצוע רכישה.
מדוע דפי נחיתה חשובים?
דפי נחיתה חשובים מכיוון שהם עוזרים לך להשיג את יעדי השיווק שלך. הם מספקים חוויה ממוקדת וממוקדת למבקרים שלך, מה שיכול להוביל לאחוזי המרה גבוהים יותר. לדוגמה, אם אתה מפעיל מסע פרסום PPC, אתה רוצה להפנות את המבקרים שלך לדף נחיתה שרלוונטי למודעה שעליה לחצו. אם דף הנחיתה שלך אינו רלוונטי, סביר להניח שהמבקרים יקפוצו, וכתוצאה מכך הוצאות פרסום מבוזבזות.
מאפיינים של דף נחיתה יעיל ביותר
לדף נחיתה יעיל ביותר יש כמה מאפיינים שמבדילים אותו מדף נחיתה ממוצע. ראשית, יש לו כותרת ברורה ומשכנעת שמושכת את תשומת ליבו של המבקר. זה צריך לתקשר את הצעת הערך של ההצעה שלך בצורה תמציתית וישירה. שנית, צריך שיהיה לו עיצוב מושך מבחינה ויזואלית שתואם את המותג שלך. עיצוב עמוס או לא מקצועי יכול לגרום למבקרים לאבד אמון במותג שלך. שלישית, צריכה להיות לו קריאה לפעולה (CTA) ברורה המעודדת את המבקרים לבצע את הפעולה הרצויה. ה-CTA צריך להיות מוצג בצורה בולטת ומעל לחלק העליון והקבוע. לבסוף, לדף נחיתה יעיל ביותר צריכה להיות הוכחה חברתית, כגון המלצות של לקוחות, שמחזקות את הערך של ההצעה שלך.
דוגמה 1: HubSpot
דף הנחיתה של HubSpot עבור תוכנת ה-CRM החינמית שלהם הוא דוגמה מצוינת לדף נחיתה יעיל ביותר. לדף יש כותרת ברורה ומשכנעת המעבירה את הצעת הערך של ההצעה שלהם - "ארגן, עקוב וטפח את הלידים והלקוחות שלך עם ה-CRM החינמי שלנו". העיצוב נקי ומקצועי, עם כפתור CTA בולט הבולט על הרקע הכחול. ה-CTA נמצא מעל הגג ומעודד מבקרים להירשם ל-CRM החינמי. לדף יש גם הוכחה חברתית בדמות המלצות של לקוחות המחזקות את ערך ההצעה.
דוגמה 2: Airbnb
דף הנחיתה של Airbnb עבור החוויות שלהם הוא דוגמה מצוינת לדף נחיתה מושך מבחינה ויזואלית. בעמוד יש תמונת גיבור המציגה את החוויה המוצעת וכותרת ברורה ומשכנעת - "המשך חוויות שעוצבו ומובלות על ידי מקומיים". העיצוב תואם את המותג של Airbnb, עם פריסה נקייה ומודרנית. ה-CTA מוצג בצורה בולטת ומעודד את המבקרים לעיין בחוויות. לדף יש גם הוכחה חברתית בדמות ביקורות של לקוחות המחזקות את ערך ההצעה.
דוגמה 3: Dropbox
דף הנחיתה של Dropbox לתוכנית העסקית שלהם הוא דוגמה מצוינת לדף נחיתה פשוט וישיר. לדף כותרת ברורה ומשכנעת - "פתרון שיתוף הקבצים והאחסון המאובטח בנוי לעסקים". העיצוב נקי ומקצועי, עם טופס פשוט המבקש את כתובת המייל של המבקר. ה-CTA נמצא בחלק העליון והקבוע ומעודד מבקרים לנסות את Dropbox for Business. לדף יש גם הוכחה חברתית בדמות לוגו של לקוחות המחזקים את ערך ההצעה.
דוגמה 4: רפיון
דף הנחיתה של סלאק עבור התוכניות בתשלום שלהם הוא דוגמה מצוינת לדף נחיתה שמשתמש בהוכחה חברתית ביעילות. לדף יש כותרת ברורה ומשכנעת - "הפוך את העבודה לפשוטה יותר, נעימה יותר, ופרודוקטיבית יותר". העיצוב תואם את המותג של סלאק, עם פריסה נקייה ומודרנית. ה-CTA מוצג בצורה בולטת ומעודד מבקרים לנסות את Slack עבור הצוות שלהם. לדף יש גם הוכחה חברתית בדמות המלצות לקוחות ולוגו שמחזקים את ערך ההצעה.
דוגמה 5: Lyft
דף הנחיתה של Lyft עבור שירות ההסעות שלהם הוא דוגמה מצוינת לדף נחיתה שמשתמש בסרטון ביעילות. לדף יש כותרת ברורה ומשכנעת - "רכב בסטייל עם Lyft". העיצוב תואם את המותג של Lyft, עם פריסה מהנה וצבעונית. ה-CTA מוצג בצורה בולטת ומעודד את המבקרים להוריד את האפליקציה. בעמוד יש גם סרטון שמציג את חווית השימוש ב- Lyft, שיכול לעזור למבקרים לדמיין את השירות ולהגביר את רצונם להשתמש בו.
דוגמה 6: ביטול הקפצה
דף הנחיתה של Unbounce עבור בונה דפי הנחיתה שלהם הוא דוגמה מצוינת לדף נחיתה שמציג את היתרונות של ההצעה. לדף יש כותרת ברורה ומשכנעת - "צור דפי נחיתה מותאמים אישית עם Unbounce". העיצוב נקי ומקצועי, עם טופס פשוט המבקש את כתובת המייל של המבקר. ה-CTA נמצא מעל הגג ומעודד מבקרים לנסות התנתק בחינם. לדף יש גם הוכחה חברתית בדמות המלצות לקוחות ולוגו שמחזקים את ערך ההצעה.
דוגמה 7: ריבוע
דף הנחיתה של סקוור לשירות עיבוד התשלומים שלהם הוא דוגמה מצוינת לדף נחיתה שמשתמש במחשבון בצורה יעילה. לדף יש כותרת ברורה ומשכנעת - "לעבד תשלומים בכל מקום עם סקוור". העיצוב תואם את המותג של Square, עם פריסה נקייה ומודרנית. ה-CTA מוצג בצורה בולטת ומעודד את המבקרים להתחיל לעבד תשלומים. לדף יש גם מחשבון המאפשר למבקרים להעריך את דמי הטיפול החודשיים שלהם, מה שיכול לעזור להם לקבל החלטה מושכלת לגבי השימוש בשירות.
דוגמה 8: וויסטיה
דף הנחיתה של Wistia לשירות אירוח הווידאו שלהם הוא דוגמה מצוינת לדף נחיתה שמשתמש בהדגמה בצורה יעילה. לדף יש כותרת ברורה ומשכנעת - "ארח את הסרטונים שלך עם Wistia". העיצוב נקי ומקצועי, עם טופס פשוט המבקש את כתובת המייל של המבקר. ה-CTA נמצא מעל הגג ומעודד מבקרים לנסות את Wistia בחינם. לדף יש גם הדגמה המאפשרת למבקרים לראות את תכונות השירות בפעולה, מה שיכול לעזור להם לדמיין כיצד זה יכול להועיל לעסק שלהם.
דוגמה 9: ביצה מטורפת
דף הנחיתה של Crazy Egg עבור כלי אופטימיזציית האתרים שלהם הוא דוגמה מצוינת לדף נחיתה שמשתמש במפת חום בצורה יעילה. לעמוד יש כותרת ברורה ומשכנעת - "הפוך את האתר שלך לטוב יותר עם Crazy Egg". העיצוב נקי ומקצועי, עם טופס פשוט המבקש את כתובת האתר של המבקר. ה-CTA נמצא בחלק העליון והקבוע ומעודד מבקרים להתחיל לבצע אופטימיזציה לאתר שלהם. לדף יש גם מפת חום המאפשרת למבקרים לראות כיצד משתמשים מקיימים אינטראקציה עם האתר שלהם, מה שיכול לעזור להם לזהות אזורים לשיפור.
דוגמה 10: FreshBooks
דף הנחיתה של FreshBooks עבור תוכנת הנהלת החשבונות שלהם הוא דוגמה מצוינת לדף נחיתה המשתמש ביעילות בגרסת ניסיון בחינם. לדף יש כותרת ברורה ומשכנעת - "פשט את הנהלת החשבונות שלך עם FreshBooks". העיצוב נקי ומקצועי, עם טופס פשוט המבקש את כתובת המייל של המבקר. ה-CTA נמצא מעל הגג ומעודד מבקרים להתחיל את תקופת הניסיון החינמית שלהם. לדף יש גם הוכחה חברתית בדמות המלצות של לקוחות המחזקות את ערך ההצעה.
מה ניתן ללמוד מהדוגמאות הללו?
דוגמאות אלו מוכיחות שאין גישה אחת שמתאימה לכולם ליצירת דף נחיתה יעיל ביותר. עם זאת, הם חולקים כמה מאפיינים משותפים, כגון כותרת ברורה ומשכנעת, עיצוב מושך מבחינה ויזואלית, קריאה ברורה לפעולה והוכחה חברתית. על ידי שילוב אלמנטים אלה בדפי הנחיתה שלך, אתה יכול ליצור חוויה ממוקדת וממוקדת עבור המבקרים שלך שמניעה המרות ומגבירה את החזר ה-ROI שלך.